Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Audi A3 Limousine (8VS, 8VM) 30 TFSI (2018.07-2020.10) 115km » MD-583 alco
wybrany samochód: 
Audi A3 Limousine (8vs, 8vm) 30 Tfsi (2018.07-2020.10) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju MD-583 ALCO

MD-583 Filtr oleju ALCO
22.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (9 ocen)
numer części:

MD-583

producent:

ALCO

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Wysokość [mm]112,5
średnica zewnętrzna [mm]70,5
Średnica wewnętrzna 1 [mm]28,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm]12,5
nr EAN5294515805846

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju MD-583 ALCO

FILTR OLEJU TOYOTA AVENSIS
numery OEM:
TOYOTA      04152-31030
TOYOTA      04152-38010
TOYOTA      0415231060
TOYOTA      V9111-3006
zamienniki:
FO-ECO057
brak
JAPANPARTS
10-ECO057
brak
ASHIKA

Zastosowanie Filtr oleju MD-583 ALCO w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju MD-583 ALCO:

Ireneusz, Nowy Dwór Mazowiecki
2020-09-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Bratkowice
2019-11-05
 5/5
Kolejny udany zakup w e-autoparts.pl
Artur, Wieliczka
2021-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Zenon, Poraj
2022-05-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Waldemar, Lubsza
2019-10-23
 5/5
ok
Stanisław, Błaszki
2020-04-04
 5/5
Zakup alco MD-355 odbył się bez problemów, polecam sklep
Robert, MArki
2019-11-07
 5/5
dobry i tani filtr
Ryszard, Warszawa
2020-02-09
 5/5
OK
maciej, przemyśl
2021-05-16
 5/5
Filtruje :) nie cieknie, chyba dobry

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.