Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 1 987 947 809 bosch

Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 809 BOSCH

1 987 947 809 Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH
bosch 1 987 947 809
Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 809
1 987 947 809
19.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (17 ocen)
numery handlowe:

4 PK 962, 4PK962

numer części:

1 987 947 809

producent:

BOSCH

Ilość żeber 4
Długość [mm] 962
nr EAN 3165141183085

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 809 BOSCH

Pasek wielorowkowy (4PK962) pasuje do: ALFA ROMEO 155, 164 CHEVROLET AVEO / KALOS, SPARK CITROEN BX, ZX FIAT BRAVA, BRAVO I, MAREA, MULTIPLA, TEMPRA, TIPO, UNO FORD SCORPIO I 1.0-3.2 10.82-

Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 809 ma zastosowanie do modeli samochodów

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

CHEVROLET

IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

HYUNDAI

SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

KIA

CLARUS, PRIDE, CARNIVAL I, ROADSTER, RETONA samochód terenowy zamknięty, JOICE, RIO I

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 809 producenta BOSCH

ALFA ROMEO

60551888

FORD

1011695, 91TF6C301B1C, 91TF6C301B2C

CHEVROLET

96416336

OPEL

1340603, 94382106

CITROËN

575057, 5750H1, 6455B2, 91508762, 91536703

FIAT

46411595, 46456894, 46537099, 46542302, 7644875, 7644876, 7758972, 7765718

MAZDA

B3C715909C

NISSAN

11720D4001, 11920F6501

HYUNDAI

2312733300, 9771333340

LANCIA

46411595, 46456894, 46537099, 46542302, 7644875, 7644876, 7758972, 7765718

MITSUBISHI

9771333340

KIA

0K30C15909D

numery OEM:
ALFA ROMEO      60551888
AUSTIN      ADU 7786
AUSTIN      GMB 40966
CITROËN      5750 57
CITROËN      5750 H1
CITROËN      6455 B2
CITROËN      91 508 762
CITROËN      91 536 703
FIAT      46411595
FIAT      46456894
FIAT      46537099
FIAT      46542302
FIAT      7644875
FIAT      7644876
FIAT      7758972
FIAT      7765718
FORD      1011695
FORD      91TF 6C301 B1C
FORD      91TF 6C301 B2C
GMC      1340603
GMC      94382106
ISUZU      8-94382-106-0
ISUZU      8-94382-108-0
LANCIA      46411595
LANCIA      46456894
LANCIA      46537099
LANCIA      46542302
LANCIA      7644875
LANCIA      7644876
LANCIA      7758972
LANCIA      7765718
MAZDA      B3C7-15-909C
MITSUBISHI      9771333340
NISSAN      11720 D4001
NISSAN      11920 F6501
OPEL      1340603
OPEL      94382106
PEUGEOT      5750 57
PEUGEOT      5750 H1
PEUGEOT      6455 B2
PEUGEOT      91 508 762
PEUGEOT      91 536 703
ROVER      ADU 7786
ROVER      GMB 40966
SUBARU      73013 TA070
VAUXHALL      1340603
VAUXHALL      94382106
CHEVROLET      96 416 336
HYUNDAI      23127 33300
HYUNDAI      97713 33340
KIA      0K30C 15909D

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 809 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 809 BOSCH:

Arkadiusz, Bełżyce
2019-09-29
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
Rafal, Torun
2021-05-18
 5/5
Pasek z dodatkami syntetycznego kauczuku wzmacniany spełnia parametry
Wiesław, Niechobrz
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
PAWEŁ, Warszawa
2020-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
MARIUSZ, SOSNOWIEC
2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Witold, Warszawa
2020-03-10
 5/5
Zamówienie złożone przez internet, dobra szukajka i łatwa obsługa
robert, ostrów wielkopolski
2024-08-31
 5/5
dobra jakość
Michał, Sochaczew
2022-08-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wojciech, Warszawa
2019-12-17
 5/5
Ok
Robert, Wiele
2021-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Ząbki
2021-10-05
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Wrocław
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jerzy, Zielonka
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Radosław, Trojanów
2019-07-11
 5/5
dobry produkt i rozsądna cena w tym sklepie
Jerzy, Zielonka
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Chojniczki
2022-02-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.