Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 1 987 947 811 bosch

Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 811 BOSCH

1 987 947 811 Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH
bosch 1 987 947 811
Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 811
1 987 947 811
22.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (17 ocen)
numery handlowe:

4 PK 985

numer części:

1 987 947 811

producent:

BOSCH

Ilość żeber 4
Długość [mm] 985
nr EAN 3165141183108

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 811 BOSCH

Pasek wielorowkowy (4PK985) pasuje do: IVECO DAILY III, CHRYSLER SEBRING, DODGE STRATUS II, FIAT DUCATO, FORD ESCORT V, HYUNDAI LANTRA I, SONATA II, SONATA III, KIA RIO I 1.3-3.5 11.84-12.10
numery OEM:
CHRYSLER      04792 408AA
CHRYSLER      04892 747AA
CHRYSLER      4792 408AA
CHRYSLER      4892 747AA
DODGE      04892 747AA
DODGE      4892 747AA
FIAT      504012393
FORD      6805275
FORD      V92HF 6C301 AA
HONDA      56992 PK1 0040
HONDA      56992-PK1-004
IVECO      504012393
MAZDA      B612-15-909
MAZDA      B612-15-909A
MAZDA      B660-15-909
MAZDA      B661-15-909
MAZDA      Z501-15-909
MITSUBISHI      4451A058
MITSUBISHI      MB144639
MITSUBISHI      MD111147
MITSUBISHI      MD122602
MITSUBISHI      MD130766
MITSUBISHI      MD132479
MITSUBISHI      MD137594
MITSUBISHI      MD144817
MITSUBISHI      MD186125
MITSUBISHI      MD186126
MITSUBISHI      MD188125
NISSAN      11720 13000
NISSAN      11720 50A00
NISSAN      11720 50A10
NISSAN      11720 50A10 JP
NISSAN      11720 50A10 KE
SUBARU      73036 GA100
HYUNDAI      25212 33100
HYUNDAI      25212 33150
KIA      0K0C1 5908C

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 811 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 811 BOSCH:

2022-02-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-08-31
 5/5
dobra jakość
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-10-05
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-07-11
 5/5
dobry produkt i rozsądna cena w tym sklepie
2022-08-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-03-10
 5/5
Zamówienie złożone przez internet, dobra szukajka i łatwa obsługa
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-29
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
2021-05-18
 5/5
Pasek z dodatkami syntetycznego kauczuku wzmacniany spełnia parametry
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-17
 5/5
Ok

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.