Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 1 987 948 342 bosch

Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 948 342 BOSCH

1 987 948 342 Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH
bosch 1 987 948 342
Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 948 342
1 987 948 342
26.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (17 ocen)
numery handlowe:

6 PK 800

numer części:

1 987 948 342

producent:

BOSCH

Ilość żeber 6
Długość [mm] 800
nr EAN 4047024167018

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 948 342 BOSCH

Pasek wielorowkowy (6PK800) pasuje do: DS DS 3, VOLVO C30, S40 II, V50, V70 III, CITROEN BERLINGO, BERLINGO MULTISPACE, BERLINGO/MINIVAN, C-ELYSEE, C1, C2, C2 ENTERPRISE 1.4D-2.5D 03.94-
numery OEM:
ALFA ROMEO      55202584
BMW      11 28 7 795 036
CITROËN      5750 E7
CITROËN      5750 FS
CITROËN      5750 FT
CITROËN      5750 J0
CITROËN      5750 VL
CITROËN      5750 YP
CITROËN      96 154 391
CITROËN      98 044 915 80
FIAT      55202584
FIAT      71746481
FORD      1229548
FORD      4M5Q6 C301 CA
FORD      9640115880
FORD      9640115980
GMC      55202584
LANCIA      55202584
MAZDA      Y602-15-909
OPEL      55202584
PEUGEOT      5750 E7
PEUGEOT      5750 FS
PEUGEOT      5750 FT
PEUGEOT      5750 J0
PEUGEOT      5750 VL
PEUGEOT      5750 YP
PEUGEOT      96 154 391
PEUGEOT      98 044 915 80
SUZUKI      17521-69K00
TOYOTA      90916WX001
VAUXHALL      55202584
SMART      29931396
MINI      11 28 7 795 036

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 948 342 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 948 342 BOSCH:

2019-12-17
 5/5
Ok
2021-05-18
 5/5
Pasek z dodatkami syntetycznego kauczuku wzmacniany spełnia parametry
2020-03-10
 5/5
Zamówienie złożone przez internet, dobra szukajka i łatwa obsługa
2021-10-05
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-08-31
 5/5
dobra jakość
2020-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-07-11
 5/5
dobry produkt i rozsądna cena w tym sklepie
2021-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-29
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.