Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 1 987 948 389 bosch

Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 948 389 BOSCH

1 987 948 389 Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH
bosch 1 987 948 389
Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 948 389
1 987 948 389
32.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (17 ocen)
numery handlowe:

5 PK 1255

numer części:

1 987 948 389

producent:

BOSCH

Ilość żeber 5
Długość [mm] 1255
nr EAN 3165141093063

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 948 389 BOSCH

Pasek wielorowkowy (5PK1255) pasuje do: MERCEDES A (V177), A (W177), B SPORTS TOURER (W247), CLA (C118), CLA SHOOTING BRAKE (X118), GLA (H247), GLB (X247) CITROEN XSARA 1.0-11.1D 02.98-

Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 948 389 ma zastosowanie do modeli samochodów

KIA

CLARUS, PRIDE, CARNIVAL I, ROADSTER, RETONA samochód terenowy zamknięty, JOICE, RIO I

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

HYUNDAI

SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 948 389 producenta BOSCH

KIA

2521204011

OPEL

91126404, 9118721, 9192568

CITROËN

5750TT

HYUNDAI

2521204011

numery OEM:
CITROËN      5750 TT
GMC      9118721
OPEL      91126404
OPEL      9118721
OPEL      9192568
RENAULT      50 10 550 411
VAUXHALL      91126404
VAUXHALL      9118721
VAUXHALL      9192568
HYUNDAI      25212 04011
KIA      25212 04011

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 948 389 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 948 389 BOSCH:

Radosław, Trojanów
2019-07-11
 5/5
dobry produkt i rozsądna cena w tym sklepie
Jerzy, Zielonka
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Chojniczki
2022-02-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Sochaczew
2022-08-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafal, Torun
2021-05-18
 5/5
Pasek z dodatkami syntetycznego kauczuku wzmacniany spełnia parametry
Witold, Warszawa
2020-03-10
 5/5
Zamówienie złożone przez internet, dobra szukajka i łatwa obsługa
PAWEŁ, Warszawa
2020-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Ząbki
2021-10-05
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jerzy, Zielonka
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
MARIUSZ, SOSNOWIEC
2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Wrocław
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
robert, ostrów wielkopolski
2024-08-31
 5/5
dobra jakość
Arkadiusz, Bełżyce
2019-09-29
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
Wojciech, Warszawa
2019-12-17
 5/5
Ok
Robert, Wiele
2021-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wiesław, Niechobrz
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.