
| Długość [mm] | 1030 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Kolor wtyczki | szary |
| nr EAN | 8717109609981 |

| Długość [mm] | 635 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Kolor wtyczki | szary |
| nr EAN | 8717109673074 |

| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| nr EAN | 5900427377707 |

| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| Ciężar [kg] | 0,046 |
| nr EAN | 5050063228892 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Długość przewodu [mm] | 945 |
| Ciężar [kg] | 0,0618 |
| nr EAN | 5050063235784 |

| nr EAN | 3165141821055 |

| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
| nr EAN | 4047024226616 |

| Liczba przewodów | 5 |
| Długość całkowita [mm] | 350 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
| nr EAN | 4047025333146 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Opór od [Ohm] | 1200 |
| nr EAN | 5012759491935 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759511657 |

| Długość przewodu [mm] | 740 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 5012759975244 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
| Ilość podłączonych styków | 4 |
| nr EAN | 5012759981115 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 40 |
| Opór [kOhm] | 1 |
| nr EAN | 8053379056323 |

| Sonda lambda | Sonda lambda |
| Długość przewodu [mm] | 330 |
| Ilość połączeń | 6 |
| nr EAN | 8053379073269 |

| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379032624 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379157181 |

| nr EAN | 8012510009420 |

| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510025345 |

| nr EAN | 8012510030967 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24,3 |
| nr EAN | 8012510027769 |

| Ciśnienie od [kPa] | 34,4 |
| ciśnienie do [kPa] | 315,6 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,399 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,654 |
| nr EAN | 8012510032572 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 39,9 |
| nr EAN | 8012510033708 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez elementów przyłączeniowych |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez uchwytu mocującego |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez króćca przyłączeniowego |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,5 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,5 |
| nr EAN | 8012510048849 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Od ciśnienia [Pa] | 50000 |
| Do ciśnienia [Pa] | 310000 |
| nr EAN | 8435050637449 |

| Długość [mm] | 51 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,035 |
| nr EAN | 4027816323174 |

| Długość [mm] | 35 |
| Szerokość [mm] | 48,5 |
| Grubość [mm] | 43,0 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,015 |
| nr EAN | 4027816370567 |

| Grubość [mm] | 52,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 10,0 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,005 |
| nr EAN | 4027816371427 |

| Grubość [mm] | 51,0 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,020 |
| dla numeru OE | 005 153 23 28 |
| nr EAN | 4027816370598 |

| Długość [mm] | 42 |
| Szerokość [mm] | 34,0 |
| Grubość [mm] | 35,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 7,0 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,015 |
| dla numeru OE | 006 153 99 28 |
| nr EAN | 4027816444664 |

| Szerokość [mm] | 30,0 |
| Grubość [mm] | 50,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 18,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 9,0 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,010 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 000 905 61 02 |
| nr EAN | 4027816454434 |

| Gwint zewn. [mm] | 3/8" - 18 NPTF |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,036 |
| dla numeru OE | 13 62 1 486 698 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4054224024850 |

| Liczba otworów do mocowania | 1 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 39,9 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 4082300515510 |

| Sposób montażu | Nasadka rurowa |
| Ilość połączeń | 4 |
| Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 83 |
| nr EAN | 4082300587128 |

| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 4082300619324 |

| Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa |
| Ilość biegunów | 6 |
| Długość przewodu [mm] | 400 |
| nr EAN | 4082300652178 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4082300688825 |


| Wymagana ilość | 1 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,035 |
| nr EAN | 5901779819228 |

| Wysokość [mm] | 40 |
| dla numeru artykułu | 550275 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Opór [kOhm] | 1 |
| nr EAN | 5901779819297 |

| Numer seryjny | K8801020 |
| nr EAN | 5901159269537 |

| Numer seryjny | K8801040 |
| nr EAN | 5901159269568 |

| nr EAN | 8050947053395 |

| nr EAN | 8050947024753 |

| nr EAN | 5907558599046 |

| Grubość [mm] | 52,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 10,0 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,005 |
| nr EAN | 5901619502037 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24,3 |
| nr EAN | 5901619593868 |

| Grubość [mm] | 51,0 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,020 |
| nr EAN | 5902659724649 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Wymagana ilość | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 945 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| nr EAN | 5903766321820 |
Można śmiało powiedzieć, że komfortowe korzystanie ze współczesnych samochodów, szybka analiza pojawiających się błędów i natychmiastowe ich eliminowanie zawdzięczamy występującym w dużym nagromadzeniu czujnikom, inaczej zwanym też sondami czy miernikami.
Czujniki tworzą w samochodzie swoistą sieć neuronową - odczytują sygnały z różnych podzespołów i przesyłają te dane do mózgu- komputerów samochodowych sterującymi różnymi układami pojazdów. Dzięki nim na bieżąco układ sterowania samochodu może dostosowywać różnorakie parametry do ułatwiania nam kontroli nad pojazdem i prowadzenia samochodu. Najbardziej popularne z nich to:
Usytuowana w układzie wydechowym ma za zadanie pobierać informację o rodzaju emitowanych gazów spalinowych przez samochód. Na ich podstawie jest określane, czy sposób spalania mieszanki paliwowej jest maksymalnie efektywny, czy pojazd nie emituje zbyt wielu spalin. Możliwe jest bieżące dostosowywanie składu mieszanki paliwowej, gwarantujące dobrą pracę silnika oraz niską emisję spalin.
Zapewnia możliwie najskuteczniejsze hamowanie dzięki pomiarze prędkości obrotowej koła. Informacja ta służy następnie do zapewnienia odpowiedniej siły hamującej na każdym z kół, dzięki czemu nie występuje blokowanie kół a sam proces hamowania jest płynny, bez poślizgu i bezpieczny.
Jako codzienni użytkownicy pojazdów motoryzacyjnych najczęściej świadomie korzystamy właśnie z tego miernika. Ma on za zadanie informować nas o ilości paliwa lub oleju napędowego znajdującej się w baku i ostrzegać nas o ich niskim poziomie. Mimo, iż jego usterka zazwyczaj nie wpływa na pracę pojazdu, utrudnia swobodne korzystanie z pojazdu czy wyruszanie nim w dalsze podróże.
Oprócz wyżej wymienionych w naszej ofercie znajdą Państwo pozostałe czujniki występujące w samochodach, takie jak: czujnik położenia wału korbowego, czujnik spalania stukowego, czujnik LPG, czujnik poziomu płynu chłodzącego i wiele innych.
Zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą naszego sklepu, w której znajdą Państwo produkty większości popularnych modeli samochodowych pochodzące od renomowanych producentów, takich jak Vemo, Bosh, Meat& Doria, Lucas Electrical Czy Metzger.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025