
| Wymiar gwintu | M14x1.5 |
| nr EAN | 3531650022106 |

| nr EAN | 4251475101044 |

| Liczba przewodów | 3 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165143342299 |

| Liczba przewodów | 3 |
| Długość całkowita [mm] | 1236 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 100000 |
| nr EAN | 3165142740881 |

| Liczba przewodów | 3 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165143342312 |

| nr EAN | 3165142699615 |

| nr EAN | 3165142867533 |

| nr EAN | 3165141816372 |

| Sonda lambda | Sonda palcowa |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759387221 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Masa [g] | 95 |
| nr EAN | 8717613018361 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 986 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Masa [g] | 121 |
| nr EAN | 8717613018019 |

| Gwintowana złączka | M14 x 1,5 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379026951 |

| Długość przewodu [mm] | 730 |
| Ciężar [kg] | 0,090 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379055470 |

| Długość przewodu [mm] | 730 |
| Ciężar [kg] | 0,090 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379055487 |

| Długość przewodu [mm] | 520 |
| Ciężar [kg] | 0,080 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379055845 |

| Długość przewodu [mm] | 690 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 41 |
| Opór [kOhm] | 1,28 |
| nr EAN | 8053379058204 |

| Sonda lambda | Sonda lambda |
| Długość przewodu [mm] | 1250 |
| Liczba przewodów | 3 |
| nr EAN | 8053379073818 |

| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 41 |
| nr EAN | 8012510063750 |

| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| nr EAN | 8012510041284 |

| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | biały |
| nr EAN | 8435050603956 |

| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Opór [Ohm] | 900 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| nr EAN | 8435050626313 |

| Wymiar gwintu | M10x1 |
| nr EAN | 8435050601396 |

| Długość przewodu [mm] | 800 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor obudowy | zielony |
| nr EAN | 8435050632390 |

| Długość przewodu [mm] | 550 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor obudowy | niebieski |
| nr EAN | 8435050634370 |

| Szerokość [mm] | 93,0 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 27,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 127,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 39,0 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 108 |
| Ilość otworów | 4 |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Ciężar [kg] | 1,655 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
| nr EAN | 4027816177562 |

| Długość [mm] | 52 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | biały |
| Materiał | mosiądz |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Długość śruby pod główką [mm] | 28 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| dla numeru OE | 12 62 1 288 158 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816364184 |

| Numer seryjny | K8800010 |
| nr EAN | 5901159269247 |

| Długość [mm] | 1215 |
| Liczba przewodów | 3 |
| Ilość przewodów | 3 |
| Opór [Ohm] | 4,5 |
| Długość przewodu [mm] | 1215 |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 8001063700830 |

| nr EAN | 8001063699066 |

| Długość przewodu [mm] | 800 |
| Specyfikacja | 25 |
| nr EAN | 5907558564501 |

| Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| Liczba przewodów | 3 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki |
| nr EAN | 5907558577907 |

| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 3 |
| Długość całkowita [mm] | 1236 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 100000 |
| nr EAN | 5907558577983 |

| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 41 |
| nr EAN | 5901619521892 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Kolor wtyczki | jasnozielony |
| Długość całkowita [mm] | 730 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Opór [Ohm] | 900 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 41 |
| dla numeru OE | 078 905 381 A |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Punkt włączania [°C] | -40 |
| Punkt włączania [°C] | 120 |
| Średnica [mm] | 20 |
| Wymiar gwintu | -- |
| Rozmiar klucza | -- |
| Kolor | niebieski |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074377741 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Punkt włączania [°C] | -40 |
| Punkt włączania [°C] | 150 |
| Wymiar gwintu | M14 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Kolor | biały |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074333228 |

| Liczba przewodów | 3 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki |
| nr EAN | 087295931110 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 1215 |
| Ciężar [kg] | 0,13 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Liczba przewodów | 3 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,08 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 3 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 685 |
| Ciężar [kg] | 0,12 |
| Tryb pracy | elektryczny |

| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 985 |
| Ciężar [kg] | 0,18 |
| Opór [Ohm] | 4,5 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Liczba przewodów | 3 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 1670 |
| Ciężar [kg] | 0,23 |
| Opór [Ohm] | 4,5 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Liczba przewodów | 3 |


| Szerokość [mm] | 93,0 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 27,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 127,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 39,0 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 108 |
| Ilość otworów | 4 |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Ciężar [kg] | 1,655 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
| nr EAN | 4044688177568 |

| Średnica [mm] | 90 |
| Długość [mm] | 570 |
| Wysokość [mm] | 37 |
| Długość przewodu [mm] | 535 |
| Ciężar [kg] | 0,07 |
| nr EAN | 4046001285585 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| nr EAN | 4046001342103 |

| Opór [Ohm] | 980 |
| Długość [mm] | 750 |
| Długość przewodu [mm] | 700 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Ilość połączeń | 3 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | dla wału korbowego |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Ilość biegunów | 3 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 41 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Ciężar [kg] | 0,1158 |
| nr EAN | 4046001312823 |

| Wymiar gwintu | M14x1.5 |
| nr EAN | 3531650022106 |
Można śmiało powiedzieć, że komfortowe korzystanie ze współczesnych samochodów, szybka analiza pojawiających się błędów i natychmiastowe ich eliminowanie zawdzięczamy występującym w dużym nagromadzeniu czujnikom, inaczej zwanym też sondami czy miernikami.
Czujniki tworzą w samochodzie swoistą sieć neuronową - odczytują sygnały z różnych podzespołów i przesyłają te dane do mózgu- komputerów samochodowych sterującymi różnymi układami pojazdów. Dzięki nim na bieżąco układ sterowania samochodu może dostosowywać różnorakie parametry do ułatwiania nam kontroli nad pojazdem i prowadzenia samochodu. Najbardziej popularne z nich to:
Usytuowana w układzie wydechowym ma za zadanie pobierać informację o rodzaju emitowanych gazów spalinowych przez samochód. Na ich podstawie jest określane, czy sposób spalania mieszanki paliwowej jest maksymalnie efektywny, czy pojazd nie emituje zbyt wielu spalin. Możliwe jest bieżące dostosowywanie składu mieszanki paliwowej, gwarantujące dobrą pracę silnika oraz niską emisję spalin.
Zapewnia możliwie najskuteczniejsze hamowanie dzięki pomiarze prędkości obrotowej koła. Informacja ta służy następnie do zapewnienia odpowiedniej siły hamującej na każdym z kół, dzięki czemu nie występuje blokowanie kół a sam proces hamowania jest płynny, bez poślizgu i bezpieczny.
Jako codzienni użytkownicy pojazdów motoryzacyjnych najczęściej świadomie korzystamy właśnie z tego miernika. Ma on za zadanie informować nas o ilości paliwa lub oleju napędowego znajdującej się w baku i ostrzegać nas o ich niskim poziomie. Mimo, iż jego usterka zazwyczaj nie wpływa na pracę pojazdu, utrudnia swobodne korzystanie z pojazdu czy wyruszanie nim w dalsze podróże.
Oprócz wyżej wymienionych w naszej ofercie znajdą Państwo pozostałe czujniki występujące w samochodach, takie jak: czujnik położenia wału korbowego, czujnik spalania stukowego, czujnik LPG, czujnik poziomu płynu chłodzącego i wiele innych.
Zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą naszego sklepu, w której znajdą Państwo produkty większości popularnych modeli samochodowych pochodzące od renomowanych producentów, takich jak Vemo, Bosh, Meat& Doria, Lucas Electrical Czy Metzger.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025