
| Napięcie [V] | 14 |
| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759371909 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,21 |
| dla numeru OE | 46777286 |
| nr EAN | 4027816483137 |

| Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia SAE |
| nr EAN | 5907558559200 |

| Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia SAE |
| nr EAN | 4010326480345 |

| Opcja wyposażenia | COIL ON PLUG |
| Cewka zapłonowa | łącznie ze złączem do świecy |
| Ciężar netto [g] | 200 |
| nr EAN | 5902048025937 |
Mają za zadanie regulować kąt wyprzedzenia zapłonu i natężenie prądu w układach zapłonowych z czujnikiem indukcyjnym lub czujnikiem halla. Dzięki nim następuje precyzyjny rodział napięcia na poszczególne cylindry silnika z zapłonem iskrowym. Właściwy moment podania iskry w silniku benzynowym jest istotny z uwagi na spalanie paliwa i moc osiąganą podczas tego procesu. Moduły zapłonowe zastąpiły inny sposób rodziału napięcie w układzie zapłonowym oparty na kopułkowym rozdzielaczu zapłonu.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025