Napięcie znamionowe [V] | 14 |
nr EAN | 4047026344950 |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1 |
Ilość biegunów | 3 |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia SAE |
nr EAN | 5907558571219 |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1 |
Ilość biegunów | 3 |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia SAE |
nr EAN | 4010326480611 |
Opcja wyposażenia | COIL ON PLUG |
Cewka zapłonowa | łącznie ze złączem do świecy |
Ciężar netto [g] | 170 |
nr EAN | 5902048025159 |
Mają za zadanie regulować kąt wyprzedzenia zapłonu i natężenie prądu w układach zapłonowych z czujnikiem indukcyjnym lub czujnikiem halla. Dzięki nim następuje precyzyjny rodział napięcia na poszczególne cylindry silnika z zapłonem iskrowym. Właściwy moment podania iskry w silniku benzynowym jest istotny z uwagi na spalanie paliwa i moc osiąganą podczas tego procesu. Moduły zapłonowe zastąpiły inny sposób rodziału napięcie w układzie zapłonowym oparty na kopułkowym rozdzielaczu zapłonu.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025