Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Mitsubishi » układ zapłonowy Mitsubishi LANCER IV liftback (C6_A, C7_A) » moduł zapłonowy Mitsubishi LANCER IV liftback (C6_A, C7_A)

moduł zapłonowy do MITSUBISHI LANCER IV liftback (C6_A, C7_A)

wybierz typ samochodu MITSUBISHI LANCER IV liftback (C6_A, C7_A):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
303.99 zł
 Kup
Status produktu: Normalny
nr EAN 5012759498903
cena brutto:
96.00 zł
 Kup
Status produktu: Normalny
nr EAN 5012759983102
cena brutto:
275.00 zł
 Kup
Status produktu: Normalny
nr EAN 5012759983911
cena brutto:
329.00 zł
 Kup
Sposób montażu przykręcany
Napięcie znamionowe [V] 12
Ilość biegunów 5
Cewka zapłonowa Dwuiskrowa cewka zapłonowa
Liczba cylindrów 6
nr EAN 4082300739343
Ograniczenia producenta OE BOSCH u. HITACHI
Gwarancja 5 lata gwarancji
nr EAN 4044079380522
cena brutto:
602.00 zł
 Kup
Układ zapłonowy cewkowy dla w pełni elektronicznego układu zapłonowego (VZ)
Gwarancja 5 lata gwarancji
nr EAN 4044079384414
Status produktu: Normalny
nr EAN 8001063917184
Status produktu: Normalny
nr EAN 5907558595178
cena brutto:
240.00 zł
 Kup
Wymagana ilość 1
Ilość biegunów 5
cena brutto:
178.01 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 1,66
Tryb pracy elektryczny
Ilość biegunów 7
Ciężar [kg] 0,09087
nr EAN 4046001319723
Wyświetlanie od 1 do 11 (z 11 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
moduł zapłonowy

Moduły zapłonowe

Mają za zadanie regulować kąt wyprzedzenia zapłonu i natężenie prądu w układach zapłonowych z czujnikiem indukcyjnym lub czujnikiem halla. Dzięki nim następuje precyzyjny rodział napięcia na poszczególne cylindry silnika z zapłonem iskrowym. Właściwy moment podania iskry w silniku benzynowym jest istotny z uwagi na spalanie paliwa i moc osiąganą podczas tego procesu.  Moduły zapłonowe zastąpiły inny sposób rodziału napięcie w układzie zapłonowym oparty na kopułkowym rozdzielaczu zapłonu.