Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Audi » zawieszenie i amortyzacja Audi Q7 (4LB) » system poziomowania Audi Q7 (4LB)

system poziomowania do AUDI Q7 (4LB)

wybierz typ samochodu AUDI Q7 (4LB):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator nie podtrzymujący sprężyny
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
nr EAN 4025258625849
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora dolna płyta
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
parzyste numery artykułów 22-183835
Średnica zewnętrzna kolumny amortyzatora [mm] 51
nr EAN 4025258667221
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora dolna płyta
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
parzyste numery artykułów 22-183828
Średnica zewnętrzna kolumny amortyzatora [mm] 51
nr EAN 4025258667214
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora dolna płyta
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
parzyste numery artykułów 22-184160
Średnica zewnętrzna kolumny amortyzatora [mm] 47
nr EAN 4025258667238
cena brutto:
114.00 zł
 Kup
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Strona zabudowy z lewej
Parametr SFE32/22X152A
Średnica obudowy [mm] 51
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 5901655200393
cena brutto:
113.00 zł
 Kup
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Strona zabudowy z lewej
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Parametr SFE32/22X160A
Średnica obudowy [mm] 51
Średnica mocowania [mm] 47
parzyste numery artykułów 313 673
nr EAN 5902659773418
cena brutto:
113.00 zł
 Kup
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Strona zabudowy z prawej
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Parametr SFE32/22X160A
Średnica obudowy [mm] 51
Średnica mocowania [mm] 47
parzyste numery artykułów 313 671
nr EAN 5902659773425
cena brutto:
122.00 zł
 Kup
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Strona zabudowy z lewej
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Parametr SFE32/22X152A
Średnica obudowy [mm] 51
parzyste numery artykułów 313 681
nr EAN 5902659773432
cena brutto:
122.00 zł
 Kup
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Strona zabudowy z prawej
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Parametr SFE32/22X152A
Średnica obudowy [mm] 51
parzyste numery artykułów 313 679
nr EAN 5902659773449
Wyświetlanie od 1 do 9 (z 9 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
system poziomowania

System poziomowania zawieszenia 


Hydraulika zawieszenia jest elementem, który stanowi połączenie nadwozia pojazdu z jego kołami. Ma to wpływ na płynność i komfort jazdy. Na precyzję prowadzenia samochodu i tym samym bezpieczeństwo na drodze wpływ ma wielkość i rozmieszczenie ładunku. Duży bagaż w bagażniku w starszych autach powoduje, że „osiada” on na tylnych kołach, co przekłada się na problemy z płynną i niczym niezakłóconą jazdą. W nowych modelach stosuje się system poziomowania zawieszenia, który automatycznie ustawia karoserię w poziomie, a nadwozie utrzymuje na stałej wysokości. 

System poziomowania w zawieszenia pneumatycznych i hydropneumatycznych 


System poziomowania zawieszenia jest charakterystyczny dla nowych pojazdów, posiadających zawieszenie pneumatyczne i hydropneumatyczne. W obu przypadkach głównym celem zmian w konstrukcji samochodów była poprawa ich parametrów trakcyjnych. W zawieszeniu pneumatycznym jest stały prześwit samochodu, dzięki temu łatwiej kierowcy przewidzieć zachowanie pojazdu. Znalazło to swoje zastosowanie szczególnie w autach typu kombi, które miały wcześniej tendencję do osiadania na tylnych kołach. Zastosowany system poziomowania zawieszenia pozwolił wyeliminować ten problem. Co więcej,  okazało się to bardzo przydatne w samochodach terenowych, a obecnie stosuje się też w typowych autach miejskich i popularnych SUV-ach.

Hydraulika zawieszenia – wymiana amortyzatorów 


W tego typu pojazdach jednym z newralgicznych elementów jest amortyzator. Ze względu na duże obciążenie oraz ciężką pracę, jaką muszą wykonać, są narażone na częste awarie. Amortyzator odpowiada za kontakt kół z podłożem w możliwie jak najdłuższym czasie, niezależni od okoliczności. Jego wymiana jest konieczna, jeżeli nadwozie zbyt dynamicznie i wyjątkowo odczuwalnie „buja się”, auto osiada na tylnych kołach, a także podczas hamowania często aktywuje się system ABS.