Tryb pracy | Elektryczny |
EAN | 8021787559743 |
Stan | Fabrycznie nowy |
Dodatkowe informacje o produkcie Dodatkowa pompa cieczy chłodzącej (elektryczny) DEP1015 DAYCO
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7
30767338, 30780324, 31305814, 31390817
64119114957, 64126921024, 64129227715
BMW | 64119114957 | |
BMW | 64126921024 | |
BMW | 64129227715 | |
VOLVO | 30767338 | |
VOLVO | 30780324 | |
VOLVO | 31305814 | |
VOLVO | 31390817 | |
FORD USA | 1215509 | |
FORD USA | 1381663 | |
FORD USA | 1386391 | |
FORD USA | 1387644 | |
FORD USA | 1445934 | |
FORD USA | 1473749 | |
FORD USA | 1689273 | |
FORD USA | 1699227 | |
FORD USA | 1810732 | |
LAND ROVER | LR003195 | |
LAND ROVER | LR003196 | |
LAND ROVER | LR064320 |
Zastosowanie Dodatkowa pompa cieczy chłodzącej (elektryczny) DEP1015 DAYCO w samochodach:
Opinie Klientów o Dodatkowa pompa cieczy chłodzącej (elektryczny) DEP1015 DAYCO:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.