Tryb pracy | Elektryczny |
EAN | 8021787559750 |
Stan | Fabrycznie nowy |
Dodatkowe informacje o produkcie Dodatkowa pompa cieczy chłodzącej (elektryczny) DEP1016 DAYCO
BMW | 64110151692 | |
BMW | 64110304850 | |
BMW | 64116904496 | |
BMW | 64116904541 | |
BMW | 64116906375 | |
BMW | 64116907811 | |
BMW | 64116913489 | |
BMW | 64116922699 | |
BMW | 64116950240 | |
BMW | 64116954987 | |
BMW | 64116955122 | |
BMW | 64118381989 | |
BMW | 64216917700 | |
LAND ROVER | JJK000010 |
Zastosowanie Dodatkowa pompa cieczy chłodzącej (elektryczny) DEP1016 DAYCO w samochodach:
Opinie Klientów o Dodatkowa pompa cieczy chłodzącej (elektryczny) DEP1016 DAYCO:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.