Tryb pracy | Elektryczny |
EAN | 8021787559804 |
Stan | Fabrycznie nowy |
Dodatkowe informacje o produkcie Dodatkowa pompa cieczy chłodzącej (elektryczny) DEP1021 DAYCO
MERCEDES-BENZ | 1718350064 | |
MERCEDES-BENZ | 1978350064 | |
MERCEDES-BENZ | 2048350364 | |
MERCEDES-BENZ | 2115060000 | |
MERCEDES-BENZ | 2118350264 | |
MERCEDES-BENZ | A1718350064 | |
MERCEDES-BENZ | A1978350064 | |
MERCEDES-BENZ | A2048350364 | |
MERCEDES-BENZ | A2115060000 | |
MERCEDES-BENZ | A2118350264 | |
MERCEDES-BENZ | A6398350064 | |
OPEL | 4416966 | |
OPEL | 93857128 | |
PEUGEOT | 93857128 |
Zastosowanie Dodatkowa pompa cieczy chłodzącej (elektryczny) DEP1021 DAYCO w samochodach:
Opinie Klientów o Dodatkowa pompa cieczy chłodzącej (elektryczny) DEP1021 DAYCO:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.