Ciężar [kg] | 1,0 | |
nr EAN | 8021787057003 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna DP027 DAYCO
AUDI | 030121008K | |
AUDI | 030121008M | |
AUDI | 03012100N | |
SEAT | 030121005D | |
SEAT | 030121008K | |
SEAT | 030121008M | |
SEAT | 30121008M | |
SEAT | 30121016 | |
SKODA | 030121008DV | |
SKODA | 030121008J | |
SKODA | 30121016 | |
VOLKSWAGEN | 030121005TV | |
VOLKSWAGEN | 030121008J | |
VOLKSWAGEN | 030121008K | |
VOLKSWAGEN | 030121008M | |
VOLKSWAGEN | 030121016 | |
VOLKSWAGEN | 30121008K | |
VOLKSWAGEN | 30121008M | |
VOLKSWAGEN | 30121016 | |
VAG | 030121005N | |
VAG | 030121005NV | |
VAG | 030121005NX | |
VAG | 030121005T | |
VAG | 030121005TX | |
VAG | 030121008D | |
VAG | 030121008DX | |
VAG | 030121008K |
Zastosowanie Pompa wodna DP027 DAYCO w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna DP027 DAYCO:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.