Ciężar [kg] | 0,9 |
nr EAN | 8021787058154 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna DP163 DAYCO
AUDI | 045121011F | |
AUDI | 045121011FV | |
AUDI | 045121011H | |
AUDI | 045121011HX | |
AUDI | 45121011FV | |
FORD | 1250684 | |
FORD | 1250685 | |
FORD | 1307485 | |
FORD | 1459215 | |
FORD | 1459216 | |
FORD | 1673517 | |
FORD | 3M218501AA | |
FORD | 6M218501AA | |
FORD | ME6M218501A1A | |
FORD | RM3M218501AA | |
FORD | RM6M218501AA | |
SEAT | 045121011F | |
SEAT | 045121011FV | |
SEAT | 045121011H | |
SEAT | 045121011HX | |
SEAT | 45121011FV | |
SKODA | 045121011F | |
SKODA | 045121011FV | |
SKODA | 045121011H | |
SKODA | 045121011HX | |
SKODA | 45121011FV | |
VOLKSWAGEN | 045121011F | |
VOLKSWAGEN | 045121011FV | |
VOLKSWAGEN | 045121011H | |
VOLKSWAGEN | 045121011HX | |
VOLKSWAGEN | 45121011FV |
Zastosowanie Pompa wodna DP163 DAYCO w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna DP163 DAYCO:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.