Ø koła pasowego [mm] | 59,5 |
Wysokość 1 [mm] | 32,5 |
Ciężar [kg] | 1,9 |
nr EAN | 8021787059281 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna DP248 DAYCO
CITROËN | 1201E1 | |
CITROËN | 1201G4 | |
CITROËN | 1201J1 | |
CITROËN | 1201K1 | |
FIAT | 9640601280 | |
FIAT | 9654531880 | |
FIAT | 9663654980 | |
FIAT | 9670557580 | |
PEUGEOT | 1201E7 | |
PEUGEOT | 1201G5 | |
PEUGEOT | 1201J2 | |
PEUGEOT | 1201K1 | |
PEUGEOT | 1201L2 | |
PEUGEOT | 1609417480 |
Zastosowanie Pompa wodna DP248 DAYCO w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna DP248 DAYCO:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.