przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek
Rodzaj filtra | Wkład filtra |
średnica zewnętrzna [mm] | 71 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 32 |
Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 32 |
Wysokość [mm] | 153 |
nr EAN | 4030776065442 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju E1055H D609 HENGST
BEDFORD | 711 0408 | |
CHRYSLER | 5040646 | |
CITROËN | 3082 659 | |
CITROËN | 3222 300.10 | |
CITROËN | 3222 3001 | |
FIAT | 81190839 | |
FORD | 5000 836 | |
FORD | 5000 837 | |
TALBOT | 00 050 406 46 | |
TALBOT | 5 040 646 | |
VOLVO | 482051-0 |
Zastosowanie Filtr oleju E1055H D609 HENGST w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju E1055H D609 HENGST:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.