Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Bmw 3 coupe (E46) 325 Ci (2000.09-2006.05) 192km » E159H01 D311 hengst
wybrany samochód: 
Bmw 3 Coupe (e46) 325 Ci (2000.09-2006.05) 192km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju E159H01 D311 HENGST

E159H01 D311 Filtr oleju  HENGST
hengst E159H01 D311
Filtr oleju  E159H01 D311
E159H01 D311
hengst E159H01 D311 Filtr oleju
Filtr oleju  E159H01 D311 hengst
Filtr oleju  E159H01 D311 hengst
40.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (17 ocen)
numer części:

E159H01 D311

producent:

HENGST

Jednostkaszt.
Rodzaj filtraWkład filtra
Średnica zewnętrzna [mm]54
Średnica wewnętrzna 1 [mm]15
Średnica wewnętrzna 2 [mm]21
Wysokość [mm]202
EAN4030776070965
Numer katalogowy4253130000
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju E159H01 D311 HENGST

Filtr oleju pasuje do: MERCEDES C ALL-TERRAIN (S206), C T-MODEL (S206), C (W206), CLE (A236), CLE (C236), E ALL-TERRAIN (S214), E T-MODEL (S214), E (W214) 1.5H/2.0H/3.0H 04.19-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      254 184 01 00
MERCEDES-BENZ      254 184 05 00
MERCEDES-BENZ      254 184 06 00
MERCEDES-BENZ      A 254 184 01 00
MERCEDES-BENZ      A 254 184 05 00
MERCEDES-BENZ      A 254 184 06 00
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju E159H01 D311 HENGST w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju E159H01 D311 HENGST:

Mariusz, Białystok
2023-03-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wioletta, Nowogard
2023-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Szczecin
2019-11-22
 5/5
Ok
Czesław, Sejny
2023-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2023-06-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Damian, Łowicz
2022-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Przyłęki
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, KOSZALIN
2022-03-20
 5/5
ok
Kamil, Sztum
2019-09-30
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
Grzegorz, Sieraków
2020-12-28
 5/5
Ok
Piotr, Białystok
2025-06-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Poznań
2021-02-24
 5/5
Polecam
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Jamielnik
2022-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arunas, Juodenenai
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Wieluń
2024-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

HENGST