Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Mitsubishi LANCER I (A7_) 1.4 (A72A) (1978-1979) 68km » E500H D129 hengst
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer I (a7_) 1.4 (a72a) (1978-1979) 68km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju E500H D129 HENGST

E500H D129 Filtr oleju HENGST
hengst E500H D129
Filtr oleju E500H D129
E500H D129
54.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (17 ocen)
numery handlowe:

1183130000

numer części:

E500H D129

producent:

HENGST

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
średnica zewnętrzna [mm]121
Średnica wewnętrzna 1 [mm]45
Średnica wewnętrzna 2 [mm]54
Wysokość [mm]312
nr EAN4030776013054

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju E500H D129 HENGST

Filtr oleju (wkład filtra) pasuje do: MERCEDES ACTROS, ACTROS MP2 / MP3, TOURISMO (O 350), TRAVEGO (O 580), NEOPLAN SKYLINER, STARLINER, SETRA 400 OM457.944-OM942.911 04.96-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      541 180 00 09
MERCEDES-BENZ      541 180 02 09
MERCEDES-BENZ      541 180 02 09 10
MERCEDES-BENZ      541 180 05 09
MERCEDES-BENZ      541 184 02 25
MERCEDES-BENZ      541 184 03 25
MERCEDES-BENZ      5411800009
MERCEDES-BENZ      5411800209
MERCEDES-BENZ      A 541 180 00 09
MERCEDES-BENZ      A 541 180 02 09
MERCEDES-BENZ      A 541 180 05 09
MERCEDES-BENZ      A 541 184 06 25
MERCEDES-BENZ      A541 180 02 09 10
MERCEDES-BENZ      A541 184 02 25
MERCEDES-BENZ      A541 184 03 25
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju E500H D129 HENGST w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju E500H D129 HENGST:

Robert, KOSZALIN
2022-03-20
 5/5
ok
Krzysztof, Szczecin
2019-11-22
 5/5
Ok
Grzegorz, Sieraków
2020-12-28
 5/5
Ok
Damian, Łowicz
2022-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arunas, Juodenenai
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Sztum
2019-09-30
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
Janusz, Wieluń
2024-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Białystok
2023-03-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Jamielnik
2022-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Czesław, Sejny
2023-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wioletta, Nowogard
2023-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Przyłęki
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2023-06-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Białystok
2025-06-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Poznań
2021-02-24
 5/5
Polecam

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

HENGST