Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Peugeot 3008 I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (0U_) 1.6 VTi (2009.06-2016.08) 120km » H17W01 hengst
wybrany samochód: 
Peugeot 3008 I Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (0u_) 1.6 Vti (2009.06-2016.08) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju H17W01 HENGST

H17W01 Filtr oleju HENGST
hengst H17W01
Filtr oleju H17W01
27.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (17 ocen)
numery handlowe:

5494100000, 93100000

numer części:

H17W01

producent:

HENGST

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
średnica zewnętrzna [mm]93
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]73
Wymiar gwintu3/4-16 UNF
Wysokość [mm]132
nr EAN4030776001341

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju H17W01 HENGST

Filtr oleju (przykręcany) pasuje do: RVI MIDLINER, PORSCHE 914, FENDT 1 / 2 / 3 / 4 / 5, 100, 300, 500, 600 720.12-TD226B-6 01.66-
numery OEM:
CITROËN      MLS 000 186
FIAT      4170601
FIAT      5926021
FIAT      62775369
FIAT      72370000
FIAT      74511629
FIAT      74630787
FIAT      82220425
FIAT      82232108
FIAT      82241613
FIAT      82255076
FIAT      82300672
FIAT      902130603020
FORD      1 498 028
FORD      5 000 189
FORD      A 700 X 6714 SA
FORD      C 3 AE 6714 A
FORD      C 7 NN 6714 B
FORD      C 77 NN 6714 B
MERCEDES-BENZ      002 184 40 01
MERCEDES-BENZ      A002 184 40 01
PORSCHE      901.107.203.02
PORSCHE      901.107.203.09
RENAULT      24151017
RENAULT      24151018
RENAULT      27701006374
RENAULT      50 00 040 870
RENAULT      77 01 002 280
RENAULT      77 01 006 374
RENAULT      77 01 029 280
RENAULT      77 01 415 051
TALBOT      5 221 313
TALBOT      9 909 37
VOLVO      731094
VOLVO      73194
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju H17W01 HENGST w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju H17W01 HENGST:

Janusz, Wieluń
2024-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Białystok
2025-06-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Czesław, Sejny
2023-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Jamielnik
2022-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Szczecin
2019-11-22
 5/5
Ok
Damian, Łowicz
2022-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Przyłęki
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wioletta, Nowogard
2023-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Białystok
2023-03-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arunas, Juodenenai
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Sieraków
2020-12-28
 5/5
Ok
Kamil, Sztum
2019-09-30
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
Robert, KOSZALIN
2022-03-20
 5/5
ok
Marcin, Poznań
2021-02-24
 5/5
Polecam
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2023-06-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

HENGST