Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Mazda 6 sedan (GG) 2.3 MPS Turbo (GG3P) (2005.12-2007.08) 260km » H216W hengst
wybrany samochód: 
Mazda 6 Sedan (gg) 2.3 Mps Turbo (gg3p) (2005.12-2007.08) 260km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju H216W HENGST

H216W Filtr oleju HENGST
hengst H216W
Filtr oleju H216W
59.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (17 ocen)
numery handlowe:

1472100000, 5726100000

numer części:

H216W

producent:

HENGST

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
nr EAN4030776012774

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju H216W HENGST

Filtr oleju pasuje do: AG CHEM 1804, 1844, AVELING-BARFORD WXL024, BOMAG K300, K301, K401, CASE IH 1550, 1660, 1670, 1680, 721, 7110, 7120, 7130, 7140, 7150, 821, 9110, 9130, 9230, W36, CLARK 55C
numery OEM:
FORD      58 125
FORD      80 MF 6731 AA
FORD      V 58125
ISUZU      1-13240-046-0
ISUZU      1-13240-046-1
ISUZU      1-13240-046-2
ISUZU      1-13240-062-0
ISUZU      1-13240-062-1
ISUZU      1-13240-062-2
ISUZU      1-13240-075-0
ISUZU      1-13240-157-0
ISUZU      1-32400-461
ISUZU      1-87811-638-0
ISUZU      2906548400
ISUZU      2945611120
ISUZU      8943910492
ISUZU      8943910493
ISUZU      897371370
SSANGYONG      247 490 37
DAEWOO      24749027
DAEWOO      24749037
DAEWOO      65055105007
VAG      LF737
VAG      TE3 115 561
VAG      TR3 115 561
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju H216W HENGST w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju H216W HENGST:

Krzysztof, Przyłęki
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Sztum
2019-09-30
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
Piotr, Jamielnik
2022-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Sieraków
2020-12-28
 5/5
Ok
Damian, Łowicz
2022-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Białystok
2023-03-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Czesław, Sejny
2023-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arunas, Juodenenai
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Szczecin
2019-11-22
 5/5
Ok
Wioletta, Nowogard
2023-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Wieluń
2024-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Poznań
2021-02-24
 5/5
Polecam
Piotr, Białystok
2025-06-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2023-06-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, KOSZALIN
2022-03-20
 5/5
ok

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

HENGST