| Liczba zębów 1 | 281 |
| Szerokość 1 [mm] | 30 |
| Postępować zgodnie z instrukcją montażu | |
| uwzględnić informację serwisową |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw paska rozrządu + pompa cieczy chłodzącej 530 0563 30 INA
| SUBARU | 13028-AA200 | |
| SUBARU | 13028-AA240 | |
| SUBARU | 13028AA200 | |
| SUBARU | 13028AA240 | |
| SUBARU | 13033-AA000 | |
| SUBARU | 13033-AA001 | |
| SUBARU | 13033-AA002 | |
| SUBARU | 13033-AA040 | |
| SUBARU | 13033-AA041 | |
| SUBARU | 13033-AA042 | |
| SUBARU | 13033AA000 | |
| SUBARU | 13033AA001 | |
| SUBARU | 13033AA002 | |
| SUBARU | 13033AA040 | |
| SUBARU | 13033AA041 | |
| SUBARU | 13033AA042 | |
| SUBARU | 13073-AA080 | |
| SUBARU | 13073-AA081 | |
| SUBARU | 13073-AA082 | |
| SUBARU | 13073-AA140 | |
| SUBARU | 13073-AA142 | |
| SUBARU | 13073-AA180 | |
| SUBARU | 13073-AA220 | |
| SUBARU | 13073-AA230 | |
| SUBARU | 13073AA080 | |
| SUBARU | 13073AA081 | |
| SUBARU | 13073AA082 | |
| SUBARU | 13073AA140 | |
| SUBARU | 13073AA142 | |
| SUBARU | 13073AA180 | |
| SUBARU | 13073AA220 | |
| SUBARU | 13073AA230 | |
| SUBARU | 13085-AA010 | |
| SUBARU | 13085-AA070 | |
| SUBARU | 13085-AA080 | |
| SUBARU | 13085-AA100 | |
| SUBARU | 13085-AA101 | |
| SUBARU | 13085AA010 | |
| SUBARU | 13085AA070 | |
| SUBARU | 13085AA080 | |
| SUBARU | 13085AA100 | |
| SUBARU | 13085AA101 | |
| SUBARU | 21111-AA020 | |
| SUBARU | 21111-AA021 | |
| SUBARU | 21111-AA022 | |
| SUBARU | 21111-AA026 | |
| SUBARU | 21111-AA240 | |
| SUBARU | 21111AA020 | |
| SUBARU | 21111AA021 | |
| SUBARU | 21111AA022 | |
| SUBARU | 21111AA026 | |
| SUBARU | 21111AA240 |
Zastosowanie Zestaw paska rozrządu + pompa cieczy chłodzącej 530 0563 30 INA w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw paska rozrządu + pompa cieczy chłodzącej 530 0563 30 INA:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.