Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » FB 6PK1660 ina

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1660 INA

FB 6PK1660 Pasek klinowy wielorowkowy INA
41.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka jutro
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numery handlowe:

6PK1658, 6PK1659, 6PK1660, 6PK1661, 6PK1662, 6PK1663, 6PK1664, 6PK1665

numer części:

FB 6PK1660

producent:

INA

Ilość żeber 6
Długość [mm] 1660
nr EAN 4005108966742

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1660 INA

numery OEM:
AUDI      037 145 933 B
AUDI      037145933B
AUDI      038 903 137 E
AUDI      038 903 137 J
AUDI      038903137E
AUDI      038903137J
BMW      1 247 986
BMW      11 28 1 247 284
BMW      11 28 1 247 986
BMW      11 28 7 636 373
BMW      11 28 8 573 415
BMW      11281247284
BMW      11281247986
BMW      11287636373
BMW      11288573415
BMW      1247986
BMW      7 636 373
BMW      7636373
CITROËN      5750.A1
CITROËN      5750.J7
CITROËN      5750.TG
CITROËN      5750A1
CITROËN      5750J7
CITROËN      5750TG
CITROËN      96 152 078
CITROËN      96 152 079
CITROËN      96152078
CITROËN      96152079
FIAT      9615207880
FIAT      96152079
ISUZU      8-88986-815-0
ISUZU      8889868150
LANCIA      9615207880
PEUGEOT      5750.A1
PEUGEOT      5750.J7
PEUGEOT      5750.TG
PEUGEOT      5750A1
PEUGEOT      5750J7
PEUGEOT      5750TG
PEUGEOT      96 152 078
PEUGEOT      96 152 079
PEUGEOT      96152078
PEUGEOT      96152079
RENAULT      50 00 693 021
RENAULT      5000693021
RENAULT      77 00 857 070
RENAULT      7700857070
RENAULT      82 00 226 493
RENAULT      8200226493
SEAT      037 145 933 B
SEAT      037145933B
SEAT      038 903 137 E
SEAT      038 903 137 J
SEAT      038903137E
SEAT      038903137J
SKODA      037 145 933 B
SKODA      037145933B
SKODA      038 903 137 E
SKODA      038 903 137 J
SKODA      038903137E
SKODA      038903137J
VOLKSWAGEN      037 145 933 B
VOLKSWAGEN      037145933B
VOLKSWAGEN      038 903 137 E
VOLKSWAGEN      038 903 137 J
VOLKSWAGEN      038903137E
VOLKSWAGEN      038903137J
DACIA      50 00 693 021
DACIA      5000693021
DACIA      77 00 857 070
DACIA      7700857070
DACIA      82 00 226 493
DACIA      8200226493
HYUNDAI      25212-03821
HYUNDAI      2521203821
KIA      25212-03821
KIA      2521203821
MINI      1 247 986
MINI      11 28 1 247 284
MINI      11 28 1 247 986
MINI      11 28 7 636 373
MINI      11 28 8 573 415
MINI      11281247284
MINI      11281247986
MINI      11287636373
MINI      11288573415
MINI      1247986
MINI      7 636 373
MINI      7636373

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1660 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1660 INA:

2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.