Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Renault GRAND SCÉNIC II (JM0/1_) 1.9 dCi (JM0G, JM12, JM1G, JM2C) (2004.04-2006.05) 120km » RD-H25 japanparts
wybrany samochód: 
Renault Grand Scénic Ii (jm0/1_) 1.9 Dci (jm0g, Jm12, Jm1g, Jm2c) (2004.04-2006.05) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny RD-H25 JAPANPARTS

RD-H25 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny JAPANPARTS
37.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:4 szt.
:10 szt. wysyłka Czwartek

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

RD-H25

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Długość [mm]235
Gwint zewn. [mm]16 x 1,5
Gwint zewn. 1 [mm]16 x 1,5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
nr EAN8052553048055
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny RD-H25 JAPANPARTS

DRĄŻEK KIER JAPANPARTS RD-H25 HYUNDAI I30 11-,KIA CEED 13-
numery OEM:
HYUNDAI      56540-A6000

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny RD-H25 JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny RD-H25 JAPANPARTS:

Ireneusz, Zbydniów
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Zbydniów
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czerwonak
2020-11-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.