Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Opel CORSA C (X01) 1.2 Twinport (F08, F68) (2004.07-2009.12) 80km » TI-606L japanparts
wybrany samochód: 
Opel Corsa C (x01) 1.2 Twinport (f08, F68) (2004.07-2009.12) 80km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-606L JAPANPARTS

TI-606L Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JAPANPARTS
31.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

TI-606L

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz lewej
Długość całkowita [mm]133
Gwint wewnętrzny [mm]12 x 1,25
Długość gwintu [mm]30
Wysokość zabudowy66
Średnica zabudowy [mm]12,2
Gwint zewn. 1 [mm]10 x 1,25
nr EAN8033001171310

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-606L JAPANPARTS

KOŃCÓWKA DR JAPANPARTS TI-606L LEWA DAIHATSU APPLAUSE 89-97,CHARADE 93-00
numery OEM:
DAIHATSU      45047-87781
DAIHATSU      45047-87782
DAIHATSU      45047-87784
DAIHATSU      45047-B9220
DAIHATSU      4504787783
DAIHATSU      4504797204
DAIHATSU      4504797206000
DAIHATSU      45047B9010

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-606L JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-606L JAPANPARTS:

Ireneusz, Zbydniów
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Zbydniów
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czerwonak
2020-11-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.