Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Opel ASCONA C (J82) 1.6 (F11, M11, F68, M68) (1981.09-1987.09) 75km » TI-D51L japanparts
wybrany samochód: 
Opel Ascona C (j82) 1.6 (f11, M11, F68, M68) (1981.09-1987.09) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-D51L JAPANPARTS

TI-D51L Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JAPANPARTS
27.05 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

TI-D51L

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz lewej
Długość całkowita [mm]83
Gwint wewnętrzny [mm]16 x 1,5
Długość gwintu [mm]26
Wysokość zabudowy78
Średnica zabudowy [mm]13,2
Gwint zewn. 1 [mm]12 x 1,5
nr EAN8033001165791

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-D51L JAPANPARTS

KOŃCÓWKA DR JAPANPARTS TI-D51L DAEWOO ESPERO
numery OEM:
OPEL      324039
TOYOTA      90140007
CHEVROLET      26001807
CHEVROLET      96275018
HYUNDAI      26001807
KIA      7846495
DAEWOO      07846495
DAEWOO      26001807
DAEWOO      7846495
DAEWOO      96275018

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-D51L JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-D51L JAPANPARTS:

Krzysztof, Czerwonak
2020-11-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Zbydniów
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Zbydniów
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.