Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Renault TWINGO I (C06_) 1.2 (C067) (1996.05-2007.03) 54km » 1700041 kraft automotive
wybrany samochód: 
Renault Twingo I (c06_) 1.2 (c067) (1996.05-2007.03) 54km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju 1700041 KRAFT AUTOMOTIVE

1700041 Filtr oleju KRAFT AUTOMOTIVE
16.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

1700041

producent:

KRAFT AUTOMOTIVE

Status produktu: Normalny
Wysokość [mm]123
średnica zewnętrzna [mm]76
Średnica wewnętrzna 1 [mm]62
Rozmiar gwintu 13/4 -16 UNF
Numer seryjny1700041
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
nr EAN5901159076890

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 1700041 KRAFT AUTOMOTIVE

numery OEM:
VAG      034 115 561 A
VAG      06A 115 561
VAG      06A 115 561 B
VAG      06A 115 561 E
VAG      078 115 561 K
VAG      1JM 115 561 BZ

Zastosowanie Filtr oleju 1700041 KRAFT AUTOMOTIVE w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 1700041 KRAFT AUTOMOTIVE:

Tetiana, Wrocław
2020-07-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Kazanów
2020-06-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Łódź
2020-11-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
andrzej, Warszawa
2023-05-08
 5/5
Oky
Wiesław, Niechobrz
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.