Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Opel OMEGA A (V87) 2.0 (F19, M19, N19) (1990.09-1994.03) 99km » 1701012 kraft automotive
wybrany samochód: 
Opel Omega A (v87) 2.0 (f19, M19, N19) (1990.09-1994.03) 99km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju 1701012 KRAFT AUTOMOTIVE

27.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

1701012

producent:

KRAFT AUTOMOTIVE

Status produktu: Normalny
Numer seryjnyK1701012
Rodzaj filtraWkład filtra
nr EAN5901159284073

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 1701012 KRAFT AUTOMOTIVE

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      270 180 00 09
MERCEDES-BENZ      270 180 01 09
MERCEDES-BENZ      270 184 00 25
MERCEDES-BENZ      270 184 01 25
MERCEDES-BENZ      A 270 180 00 09
MERCEDES-BENZ      A 270 180 01 09
MERCEDES-BENZ      A 270 184 00 25
MERCEDES-BENZ      A 270 184 01 25
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju 1701012 KRAFT AUTOMOTIVE w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 1701012 KRAFT AUTOMOTIVE:

Tetiana, Wrocław
2020-07-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Łódź
2020-11-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Kazanów
2020-06-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wiesław, Niechobrz
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
andrzej, Warszawa
2023-05-08
 5/5
Oky

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.