Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Renault SCÉNIC II (JM0/1_) 1.9 dCi (JM0G, JM12, JM1G, JM2C) (2003.06-2006.05) 120km » 1701150 kraft automotive
wybrany samochód: 
Renault Scénic Ii (jm0/1_) 1.9 Dci (jm0g, Jm12, Jm1g, Jm2c) (2003.06-2006.05) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju 1701150 KRAFT AUTOMOTIVE

1701150 Filtr oleju KRAFT AUTOMOTIVE
16.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:6 szt.

    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

1701150

producent:

KRAFT AUTOMOTIVE

Status produktu: Normalny
Wysokość [mm]169
Średnica wewnętrzna [mm]36
Średnica wewnętrzna 1 [mm]36
średnica zewnętrzna [mm]82,5
Numer seryjny1701150
Rodzaj filtraWkład filtra
nr EAN5901159213783
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 1701150 KRAFT AUTOMOTIVE

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      602 180 00 09
MERCEDES-BENZ      606 180 00 09
MERCEDES-BENZ      606 180 01 09
MERCEDES-BENZ      606 184 00 25
MERCEDES-BENZ      606 184 01 25
MERCEDES-BENZ      606 184 02 25
SSANGYONG      661 180 32 09
SSANGYONG      66118 43325
SSANGYONG      66118-03309
SSANGYONG      66118-03409

Zastosowanie Filtr oleju 1701150 KRAFT AUTOMOTIVE w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 1701150 KRAFT AUTOMOTIVE:

Marek, Łódź
2020-11-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
andrzej, Warszawa
2023-05-08
 5/5
Oky
Wiesław, Niechobrz
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tetiana, Wrocław
2020-07-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Kazanów
2020-06-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.