Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » 1703025 kraft automotive

Filtr oleju 1703025 KRAFT AUTOMOTIVE

1703025 Filtr oleju KRAFT AUTOMOTIVE
15.01 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj

    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

1703025

producent:

KRAFT AUTOMOTIVE

Wysokość [mm] 100
średnica zewnętrzna [mm] 65
średnica zewnętrzna [mm] 67
Średnica wewnętrzna [mm] 22
Średnica wewnętrzna [mm] 28
Numer seryjny 1703025
Rodzaj filtra Wkład filtra
nr EAN 5901159221849

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 1703025 KRAFT AUTOMOTIVE

numery OEM:
ALFA ROMEO      55197218
FIAT      55197218
FORD      1565 249
LANCIA      55197218
OPEL      4708750
OPEL      5650367
OPEL      93186856
SUZUKI      16510N86J00
SUZUKI      16510N86J00000
SUZUKI      16511-85E10
SUZUKI      16511-85E10-000

Zastosowanie Filtr oleju 1703025 KRAFT AUTOMOTIVE w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 1703025 KRAFT AUTOMOTIVE:

2020-06-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-08
 5/5
Oky
2020-11-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.