Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Mercedes-benz SPRINTER 4-t Platforma / podwozie (B907, B910) eSPRINTER RWD (907.143, 907.145) (2024-???) 136km » 1703025 kraft automotive
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 4-t Platforma / Podwozie (b907, B910) Esprinter Rwd (907.143, 907.145) (2024-???) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju 1703025 KRAFT AUTOMOTIVE

1703025 Filtr oleju KRAFT AUTOMOTIVE
16.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

1703025

producent:

KRAFT AUTOMOTIVE

Status produktu: Normalny
Wysokość [mm]100
średnica zewnętrzna [mm]65
średnica zewnętrzna [mm]67
Średnica wewnętrzna [mm]22
Średnica wewnętrzna [mm]28
Numer seryjny1703025
Rodzaj filtraWkład filtra
nr EAN5901159221849

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 1703025 KRAFT AUTOMOTIVE

numery OEM:
ALFA ROMEO      55197218
FIAT      55197218
FORD      1565 249
LANCIA      55197218
OPEL      4708750
OPEL      5650367
OPEL      93186856
SUZUKI      16510N86J00
SUZUKI      16510N86J00000
SUZUKI      16511-85E10
SUZUKI      16511-85E10-000

Zastosowanie Filtr oleju 1703025 KRAFT AUTOMOTIVE w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 1703025 KRAFT AUTOMOTIVE:

Marek, Łódź
2020-11-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
andrzej, Warszawa
2023-05-08
 5/5
Oky
Wiesław, Niechobrz
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tetiana, Wrocław
2020-07-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Kazanów
2020-06-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.