Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Opel ASTRA H TwinTop (A04) 2.0 Turbo (L67) (2005.09-2010.10) 170km » 1703392 kraft automotive
wybrany samochód: 
Opel Astra H Twintop (a04) 2.0 Turbo (l67) (2005.09-2010.10) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju 1703392 KRAFT AUTOMOTIVE

1703392 Filtr oleju KRAFT AUTOMOTIVE
13.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:6 szt.

    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

1703392

producent:

KRAFT AUTOMOTIVE

Status produktu: Normalny
Wysokość [mm]74
średnica zewnętrzna [mm]76
Średnica wewnętrzna 1 [mm]62
Rozmiar gwintu 1M 20 x 1.5
Numer seryjny1703392
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
nr EAN5901159215312
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 1703392 KRAFT AUTOMOTIVE

numery OEM:
FIAT      46808398
FIAT      60612882
FIAT      606128821
FIAT      60621830
FIAT      60621890
FIAT      60810852
FIAT      71736159

Zastosowanie Filtr oleju 1703392 KRAFT AUTOMOTIVE w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 1703392 KRAFT AUTOMOTIVE:

Paweł, Kazanów
2020-06-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tetiana, Wrocław
2020-07-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wiesław, Niechobrz
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Łódź
2020-11-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
andrzej, Warszawa
2023-05-08
 5/5
Oky

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.