Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Renault MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.2 16V Hi-Flex (2008.10-???) 75km » 1704652 kraft automotive
wybrany samochód: 
Renault Modus / Grand Modus (f/jp0_) 1.2 16v Hi-flex (2008.10-???) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju 1704652 KRAFT AUTOMOTIVE

19.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

1704652

producent:

KRAFT AUTOMOTIVE

Status produktu: Normalny
Numer seryjnyK1704652
Rodzaj filtraWkład filtra
nr EAN5901159264358

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 1704652 KRAFT AUTOMOTIVE

numery OEM:
HYUNDAI      26311-2F000
HYUNDAI      26320-2F000
HYUNDAI      26320-2F010
HYUNDAI      26320-2F100
HYUNDAI      263202F000
HYUNDAI      263202F010
HYUNDAI      263202F100
KIA      26320 2F000
KIA      26320 2F100
KIA      26320-2F000
KIA      26320-2F010
KIA      26320-2F100
KIA      263202F010
KIA      263202F100
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju 1704652 KRAFT AUTOMOTIVE w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 1704652 KRAFT AUTOMOTIVE:

Wiesław, Niechobrz
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tetiana, Wrocław
2020-07-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Łódź
2020-11-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
andrzej, Warszawa
2023-05-08
 5/5
Oky
Paweł, Kazanów
2020-06-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.