Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Honda NSX I kabriolet (NA) 3.2 24V Vtec (NA2) (1997.01-2005.09) 280km » 1706340 kraft automotive
wybrany samochód: 
Honda Nsx I Kabriolet (na) 3.2 24v Vtec (na2) (1997.01-2005.09) 280km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju 1706340 KRAFT AUTOMOTIVE

1706340 Filtr oleju KRAFT AUTOMOTIVE
21.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

1706340

producent:

KRAFT AUTOMOTIVE

Status produktu: Normalny
Wysokość [mm]79
Średnica wewnętrzna [mm]28,3
Średnica wewnętrzna 1 [mm]28,3
średnica zewnętrzna [mm]76
Numer seryjny1706340
Rodzaj filtraWkład filtra
nr EAN5901159213684

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 1706340 KRAFT AUTOMOTIVE

numery OEM:
VOLVO      1275810
VOLVO      1275810-8
VOLVO      1275811
VOLVO      1275811-6

Zastosowanie Filtr oleju 1706340 KRAFT AUTOMOTIVE w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 1706340 KRAFT AUTOMOTIVE:

andrzej, Warszawa
2023-05-08
 5/5
Oky
Paweł, Kazanów
2020-06-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Łódź
2020-11-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tetiana, Wrocław
2020-07-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wiesław, Niechobrz
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.