Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 11711 02 lemförder

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 11711 02 LEMFÖRDER

11711 02 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego LEMFÖRDER
52.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (14 ocen)
numer części:

11711 02

producent:

LEMFÖRDER

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
nr EAN 4047437014015

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 11711 02 LEMFÖRDER

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: ISUZU CAMPO, D-MAX I, TFR/TFS, TROOPER I, TROOPER II, TROOPER III; OPEL CAMPO, FRONTERA A, FRONTERA A SPORT, MONTEREY A 2.0-3.5 01.83-06.12

LEMFÖRDER to najbardziej znany dostawców końcówek drążka 11711 dla producentów samochodów oraz rynek niezależny.
Produkowane przez LEMFÖRDER części wykonywane są według wyśrubowanych norm jakościowych, dotyczy to także końcówek drążka 11711.
Produkty firmy LEMFÖRDER charakteryzują się wyjątkowo wysoką jakością wykonania, odpornością na przeciążenia i trwałością.
Części zamienne produkowane przez LEMFÖRDER, w tym końcówka drążka 11711, są wzorem do naśladowania dla innych dostawców części samochodowych w Europie. Jakość produktów pochodzących z fabryk LEMFÖRDER może być wzorem dla pozostałych dostawców dla rynku motoryzacyjnego.
Końcówka drążka 11711 ma zastosowanie do takich aut jak OPEL ARENA Combi (A97) od 1998.03, ISUZU PANTHER II od 2004.09 oraz wielu innych modeli aut.
Dobranie właściwych końcówek drążka może sprawić kłopot mało doswiadczonemu Klientowi. Dlatego nasi konsultanci pomogą Ci w sprawdzeniu doboru końcówki drążka 11711 do swojego samochodu. Dzięki temu nie będziesz musiał zwracać źle wybranych części zamiennych.
Końcówka drążka 11711 ma dobrą relację cena do jakości. Zakup tego produktu będzie dobrym rozwiązaniem dla właściciela samochodu.
numery OEM:
ISUZU      8-94419-408-0
ISUZU      8-94419-408-1
ISUZU      8-94459-480-0
ISUZU      8-94459-480-1
ISUZU      8-94459-480-2
ISUZU      8-97020-953-0
ISUZU      8-97020-953-1
OPEL      3 24 057
OPEL      9 20 373
OPEL      94459480
OPEL      97020953
VAUXHALL      3 24 057
VAUXHALL      9 20 373
VAUXHALL      94459480
VAUXHALL      97020953

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 11711 02 LEMFÖRDER w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 11711 02 LEMFÖRDER:

2020-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-13
 5/5
ok
2024-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Informacje o producencie części zamiennych LEMFÖRDER

 

LEMFÖRDER jest niemiecką firmą produkującą części samochodowe, założoną w 1949 roku. Firma specjalizuje się w produkcji układów zawieszenia, elementów kierowniczych oraz akcesoriów samochodowych. W ciągu lat działalności LEMFÖRDER rozszerzył swoją ofertę o produkty wysokiej jakości, w tym o wysokiej wytrzymałości tuleje wahacza i łożyska kulowe.

Firma posiada wiele zakładów produkcyjnych na całym świecie, w tym w Niemczech, Polsce, Czechach, Meksyku i Chinach. Dzięki swojej szerokiej sieci produkcyjnej, LEMFÖRDER jest w stanie dostarczać swoje produkty do wielu różnych rynków na całym świecie.

Koncern LEMFÖRDER jest częścią grupy ZF Friedrichshafen AG, która jest jednym z największych na świecie producentów części samochodowych. Dzięki silnej pozycji w branży i inwestycjom w nowe technologie, LEMFÖRDER jest w stanie dostarczać swoim klientom innowacyjne rozwiązania i produkty wysokiej jakości.

W ostatnich latach LEMFÖRDER intensywnie rozwija swoje produkty i procesy produkcyjne, aby dostosować się do zmieniających się potrzeb rynku i wyzwań związanych z ochroną środowiska. Firma jest zaangażowana w dostarczanie produktów o niskiej emisji CO2 i wysokiej wydajności energetycznej, co pozwala na zmniejszenie negatywnego wpływu na środowisko i zwiększenie efektywności paliwowej.