Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Alfa Romeo 33 (907_) 1.7 i.e. (907.A1A) (1990.01-1994.09) 107km » 1865 lpr
wybrany samochód: 
Alfa Romeo 33 (907_) 1.7 I.e. (907.a1a) (1990.01-1994.09) 107km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1865 LPR

1865 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1865
Pompa hamulcowa 1865
1865
91.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 19.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

1865, P16137

numer części:

1865

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]20,64
System hamulcowyATE
Wymiar gwintu10 x 1 (4)
MateriałAluminium
nr EAN8032532023891

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1865 LPR

Pompa hamulcowa (20,64mm) pasuje do: SEAT AROSA, CORDOBA, CORDOBA VARIO VW GOLF III, LUPO I, PASSAT B3/B4, POLO, POLO III, POLO III CLASSIC, POLO/HATCHBACK, POLO/KOMBI, VENTO 1.0-2.9 09.89-07.05
numery OEM:
SEAT      1H1611019A
SEAT      1H1611019C
VOLKSWAGEN      1H1611019
VOLKSWAGEN      1H1611019A
VOLKSWAGEN      1H1611019C
VOLKSWAGEN      1H16110419C
VOLKSWAGEN      1H2611019

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1865 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 1865 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.