Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi A4 Allroad B8 (8KH) 3.0 TDI quattro (2012.01-2016.05) 245km » 69-0199 maxgear
wybrany samochód: 
Audi A4 Allroad B8 (8kh) 3.0 Tdi Quattro (2012.01-2016.05) 245km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0199 MAXGEAR

69-0199 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MAXGEAR
30.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MGZ-305005

numer części:

69-0199

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów08097
Długość [mm]75
Gwint wewnętrzny [mm]M14 x 2
Gwint zewn. [mm]M10 x 1,25
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Ciężar [kg]0,312
nr EAN5907558553543

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0199 MAXGEAR

KOĐC. DR. KIER. FORD ESCORT 90-99 PR
numery OEM:
FORD      1 015 546
FORD      5 024 332
FORD      6 555 936
FORD      7 243 564
FORD USA      91AX3270AA
FORD USA      95AB3289AA
FORD USA      95AX3270AA

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0199 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0199 MAXGEAR:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.