Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI (2020.08-???) 101km » 69-0427 maxgear
wybrany samochód: 
Hyundai I20 Iii (bc3, Bi3) 1.0 T-gdi (2020.08-???) 101km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0427 MAXGEAR

69-0427 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MAXGEAR

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MGZ-301093

numer części:

69-0427

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Długość [mm]88,5
Wymiar stożka [mm]20
Rozmiar gwintu 1M16x1,5
Rozmiar gwintu 2M14x1,5
parzyste numery artykułów25342 01
nr EAN5907558593372

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0427 MAXGEAR

KOĐC. DR. KIER. VW TOUAREG LE
numery OEM:
AUDI      7L0 422 817 B
AUDI      7L0 422 817 C
AUDI      7L0 422 817 D
PORSCHE      955 347 131 20
PORSCHE      955 347 131 21
PORSCHE      955 347 131 22
VOLKSWAGEN      2H0 422 818
VOLKSWAGEN      7L0 422 817 B
VOLKSWAGEN      7L0 422 817 C
VOLKSWAGEN      7L0 422 817 D

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0427 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0427 MAXGEAR:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.