Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 69-1043 maxgear

DRĄŻEK KIER. CHRYSLER 300C/ THEMA 04- LE/PR 69-1043 MAXGEAR

69-1043 DRĄŻEK KIER. CHRYSLER 300C/ THEMA 04- LE/PR MAXGEAR
maxgear 69-1043
27.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:1 szt. wysyłka Piątek
:1 szt. wysyłka Poniedziałek

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

69-1043

dostawca:

MAXGEAR

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie DRĄŻEK KIER. CHRYSLER 300C/ THEMA 04- LE/PR 69-1043 MAXGEAR

DRą»EK KIER. CHRYSLER 300C/ THEMA 04- LE/PR

DRĄŻEK KIER. CHRYSLER 300C/ THEMA 04- LE/PR 69-1043 ma zastosowanie do modeli samochodów

CHRYSLER

VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C

DODGE

NEON II, CARA, VIPER, CALIBER, AVENGER, CHARGER, DAKOTA

Numery OE DRĄŻEK KIER. CHRYSLER 300C/ THEMA 04- LE/PR 69-1043 producenta MAXGEAR

CHRYSLER

68028831AA, 68028831AB, 68028831AC

DODGE

68028831AB, 68028831AC

numery OEM:
CHRYSLER      68028831AA
CHRYSLER      68028831AB
CHRYSLER      68028831AC
DODGE      68028831AB
DODGE      68028831AC

Zastosowanie DRĄŻEK KIER. CHRYSLER 300C/ THEMA 04- LE/PR 69-1043 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o DRĄŻEK KIER. CHRYSLER 300C/ THEMA 04- LE/PR 69-1043 MAXGEAR:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.