Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 82-0590 maxgear

Zacisk hamulca 82-0590 MAXGEAR

82-0590 Zacisk hamulca MAXGEAR
maxgear 82-0590
200.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numer części:

82-0590

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Średnica tłoka [mm] 66
Szerokość wewnętrzna [mm] 68
Materiał Żeliwo
Typ zacisku hamulca Zacisk pływający
nr EAN 5903364300043

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 82-0590 MAXGEAR

ZACISK HAM. JEEP P. CHEROKEE/WRANGLER 2,4-4,0 84-07 PR
numery OEM:
CHRYSLER      05252 609
CHRYSLER      05252 984
CHRYSLER      5252 609
CHRYSLER      5252 984
DODGE      05252 609
DODGE      05252 984
DODGE      5252 609
DODGE      5252 984
PLYMOUTH      5252609
PLYMOUTH      5252984
JEEP      05252 609
JEEP      05252 984
JEEP      5252 609
JEEP      5252 984
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 82-0590 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 82-0590 MAXGEAR:

2019-11-17
 5/5
Ok
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-17
 5/5
Ok
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-12
 5/5
Pasuje i działa lepiej od zregenerowanego

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu