Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 500 4-matic (222.185) (2013.09-2017.05) 435km » 82-0602 maxgear
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Klasa S (w222, V222, X222) S 500 4-matic (222.185) (2013.09-2017.05) 435km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 82-0602 MAXGEAR

82-0602 Zacisk hamulca MAXGEAR
maxgear 82-0602
202.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numer części:

82-0602

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Średnica tłoka [mm]38
Szerokość wewnętrzna [mm]51,3
MateriałŻeliwo
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
nr EAN5903364300166

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 82-0602 MAXGEAR

ZACISK HAM. RENAULT T. KANGOO 1,2-1,9 DCI 97- PR
numery OEM:
RENAULT      77 01 207 478
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 82-0602 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 82-0602 MAXGEAR:

2023-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-12
 5/5
Pasuje i działa lepiej od zregenerowanego
2019-11-17
 5/5
Ok
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-17
 5/5
Ok
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu