Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Suzuki ALTO V (HA12, HA23) 1.0 (2000.01-2002.06) 58km » 82-0606 maxgear
wybrany samochód: 
Suzuki Alto V (ha12, Ha23) 1.0 (2000.01-2002.06) 58km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 82-0606 MAXGEAR

82-0606 Zacisk hamulca MAXGEAR
maxgear 82-0606
149.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka jutro
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numer części:

82-0606

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaADVICS
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Średnica [mm]38
nr EAN5903364300203

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 82-0606 MAXGEAR

ZACISK HAM. TOYOTA T. RAV 4 2,0-2,4 05- PR
numery OEM:
TOYOTA      47830-42060
TOYOTA      47830-42061
TOYOTA      47830-42062
TOYOTA      47830-42080
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 82-0606 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 82-0606 MAXGEAR:

2023-05-12
 5/5
Pasuje i działa lepiej od zregenerowanego
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-17
 5/5
Ok
2019-11-17
 5/5
Ok

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu