Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 82-0776 maxgear

Zacisk hamulca 82-0776 MAXGEAR

82-0776 Zacisk hamulca MAXGEAR
maxgear 82-0776
Zacisk hamulca 82-0776
193.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numer części:

82-0776

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy Oś przednia
Materiał Żeliwo
Ograniczenia producenta BREMBO
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Średnica 1/Średnica 2 [mm] 44/48
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 24
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 280
nr EAN 5903364349431

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 82-0776 MAXGEAR

ZACISK HAM. CITROEN P. JUMPER 02- PR
numery OEM:
CITROËN      4401 E5
CITROËN      4401 F6
CITROËN      4401 H7
CITROËN      4401 L7
FIAT      735289102
FIAT      9949414
PEUGEOT      4401 E5
PEUGEOT      4401 H7
PEUGEOT      4401 L7
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 82-0776 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 82-0776 MAXGEAR:

2023-05-12
 5/5
Pasuje i działa lepiej od zregenerowanego
2019-11-17
 5/5
Ok
2023-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-17
 5/5
Ok
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu