Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Seat CORDOBA Vario (6K5) 1.4 (2000.02-2000.07) 101km » 82-1178 maxgear
wybrany samochód: 
Seat Cordoba Vario (6k5) 1.4 (2000.02-2000.07) 101km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 82-1178 MAXGEAR

82-1178 Zacisk hamulca MAXGEAR
maxgear 82-1178
126.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numer części:

82-1178

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaADVICS-OHIO
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]60
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]22
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]275
nr EAN5903766338040

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 82-1178 MAXGEAR

ZACISK HAM. TOYOTA P. AURIS/COROLLA/URBAN 1,33-1,6 07- PR
numery OEM:
SUBARU      4773012A10
TOYOTA      47730 12 A10
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 82-1178 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 82-1178 MAXGEAR:

PIOTR, WARSZAWA
2023-05-12
 5/5
Pasuje i działa lepiej od zregenerowanego
Jacek, Wizna
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Łódź
2023-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Wizna
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JAROSŁAW, Świebodzin
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Straszyn
2019-11-17
 5/5
Ok
Andrzej, Straszyn
2019-11-17
 5/5
Ok

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu