Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Land Rover RANGE ROVER II (P38A) 3.9 4x4 (1994.07-2002.03) 190km » 82-1198 maxgear
wybrany samochód: 
Land Rover Range Rover Ii (p38a) 3.9 4x4 (1994.07-2002.03) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 82-1198 MAXGEAR

82-1198 Zacisk hamulca MAXGEAR
maxgear 82-1198

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numer części:

82-1198

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Średnica tłoka [mm]54
Szerokość wewnętrzna [mm]61
System hamulcowyLucas
MateriałŻeliwo
Typ zacisku hamulcaZacisk pływający
nr EAN5903766338248

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 82-1198 MAXGEAR

ZACISK HAM. VW P. LUPO/POLO 1,0-1,9 D 94-05 PR
numery OEM:
SEAT      6N0 615 124 C
VOLKSWAGEN      6N0 615 124 C
VOLKSWAGEN      6N0 615 124 CX
VOLKSWAGEN      6N0 615 124 D
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 82-1198 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 82-1198 MAXGEAR:

Jacek, Wizna
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JAROSŁAW, Świebodzin
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Łódź
2023-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Wizna
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
PIOTR, WARSZAWA
2023-05-12
 5/5
Pasuje i działa lepiej od zregenerowanego
Andrzej, Straszyn
2019-11-17
 5/5
Ok
Andrzej, Straszyn
2019-11-17
 5/5
Ok

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu