Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Opel KADETT E Kombi (T85) 1.7 D (C15, C35, D15, D35) (1989.02-1991.08) 57km » 82-1243 maxgear
wybrany samochód: 
Opel Kadett E Kombi (t85) 1.7 D (c15, C35, D15, D35) (1989.02-1991.08) 57km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 82-1243 MAXGEAR

82-1243 Zacisk hamulca MAXGEAR
maxgear 82-1243
Zacisk hamulca 82-1243
128.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numer części:

82-1243

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Strona zabudowyza osią
Ograniczenia producentaADVICS
Typ zacisku hamulcaZacisk pływający
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm]42
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]10,0
Typ tarczy hamulcowejpełny
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]291,0
MateriałStal
Ciężar netto [kg]2,1
nr EAN5903766338699

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 82-1243 MAXGEAR

ZACISK HAM. LEXUS T. IS 2,2-2,5D 05-13 LE
numery OEM:
TOYOTA      47850-53051
LEXUS      47850-53050
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 82-1243 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 82-1243 MAXGEAR:

Jacek, Wizna
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Łódź
2023-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Straszyn
2019-11-17
 5/5
Ok
Andrzej, Straszyn
2019-11-17
 5/5
Ok
PIOTR, WARSZAWA
2023-05-12
 5/5
Pasuje i działa lepiej od zregenerowanego
Jacek, Wizna
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JAROSŁAW, Świebodzin
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu