Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 3.0 TFSI quattro (2011.11-2018.09) 310km » L10106 monroe
wybrany samochód: 
Audi A6 C7 Avant (4g5, 4gd) 3.0 Tfsi Quattro (2011.11-2018.09) 310km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L10106 MONROE

L10106 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MONROE
monroe L10106
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L10106
L10106
47.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L10106

producent:

MONROE

Status produktu: Normalny
Ciężar [kg]0,700
Gwint wewnętrzny [mm]14x1,5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Długość opakowania [cm]32
Szerokość opakowania [cm]8
Wysokość opakowania [cm]7,5
nr EAN5412096242687

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L10106 MONROE

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: FIAT TALENTO, NISSAN NV300, PRIMASTAR, OPEL VIVARO A, VIVARO B, RENAULT ESPACE IV, LAGUNA II, TRAFIC, TRAFIC II, TRAFIC III, VEL SATIS 1.6-Electric 09.94-
numery OEM:
NISSAN      48520-00QAK
NISSAN      4852000Q0J
OPEL      44 08 510
OPEL      4453051
OPEL      91160043
OPEL      93198895
RENAULT      485202714R
RENAULT      7701 049 282
VAUXHALL      91160043
VAUXHALL      93198895

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L10106 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L10106 MONROE:

ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl
ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.