Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi R8 Spyder (427, 429) 4.2 FSI quattro (2010.09-2015.07) 430km » L29119 monroe
wybrany samochód: 
Audi R8 Spyder (427, 429) 4.2 Fsi Quattro (2010.09-2015.07) 430km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L29119 MONROE

L29119 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MONROE
monroe L29119
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L29119
L29119
monroe L29119 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L29119 monroe
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L29119 monroe
52.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L29119

producent:

MONROE

Status produktu: Normalny
Ciężar [kg]0,800
Gwint wewnętrzny [mm]14x1,5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Długość opakowania [cm]32
Szerokość opakowania [cm]8
Wysokość opakowania [cm]7,5
nr EAN5412096243943

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L29119 MONROE

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: FORD GALAXY I, GALAXY MK I, SEAT ALHAMBRA, VW SHARAN 1.8-2.8 03.95-03.10
numery OEM:
FORD      1058378
FORD      1092377
FORD      1234258
FORD      3M21328-0AA
FORD      95VW328-0BC
SEAT      7M0 422 818
SEAT      7M0 422 818 A
SEAT      7M0 422 818 B
SEAT      7M3 422 818
VOLKSWAGEN      7M0 422 818
VOLKSWAGEN      7M0 422 818 A
VOLKSWAGEN      7M0 422 818 B
VOLKSWAGEN      7M3 422 818

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L29119 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L29119 MONROE:

2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem
2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.