Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Skoda SCALA (NW1) 1.6 TDI (2019.02-???) 116km » L29167 monroe
wybrany samochód: 
Skoda Scala (nw1) 1.6 Tdi (2019.02-???) 116km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego L29167 MONROE

L29167 Końcówka drążka kierowniczego MONROE
39.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L29167

producent:

MONROE

Długość [mm]94
Ciężar [kg]0,43
wymagana liczba1
Wymiar stożka [mm]13,3
Gwint wewnętrzny [mm]14x1,5
Gwint zewn. [mm]12x1,5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
sparowany numer artykułuL29168
Długość opakowania [cm]13,5
Szerokość opakowania [cm]9,5
Wysokość opakowania [cm]7

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego L29167 MONROE

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: AUDI A1, SEAT IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, TOLEDO IV, SKODA FABIA III, FABIA III PRAKTIK, RAPID, VW POLO, POLO V 1.0-1.8 03.09-12.22
numery OEM:
AUDI      6C0 423 812 A
SEAT      6C0 423 812 A
SKODA      6C0 423 812 A
VOLKSWAGEN      6C0 423 812 A

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego L29167 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego L29167 MONROE:

ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl
ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.