Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 48061 ngk

Cewka zapłonowa 48061 NGK

48061 Cewka zapłonowa NGK
ngk 48061
Cewka zapłonowa 48061
48061
ngk 48061 Cewka zapłonowa
124.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

U5018

numer części:

48061

producent:

NGK

Ilość otworów wlotowych/wylotowych 1
Ilość biegunów 3
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia SAE
nr EAN 4010326480611

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 48061 NGK

Cewka zapłonowa pasuje do: IVECO DAILY IV, DAILY V, DAILY VI; ABARTH 500 / 595 / 695; ALFA ROMEO MITO; FIAT 500, 500 C, 500L, BRAVO II, DOBLO, DOBLO CARGO, DUCATO, GRANDE PUNTO 0.9-3.0CNG 09.99-
numery OEM:
ALFA ROMEO      46777288
ALFA ROMEO      504142675
ALFA ROMEO      55 24 60 99
FIAT      46777288
FIAT      504142675
FIAT      55 24 60 99
LANCIA      46777288
LANCIA      504142675
LANCIA      55 24 60 99
OPEL      1 208 108
CHEVROLET      95512934
DAEWOO      95512934
FERRARI      46777288
FERRARI      504142675
FERRARI      55 24 60 99
MASERATI      46777288
MASERATI      504142675
MASERATI      55 24 60 99
PONTIAC      95512934
BUICK      95512934
CADILLAC      95512934

Zastosowanie Cewka zapłonowa 48061 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 48061 NGK:

2020-03-12
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-28
 5/5
Zakup ngk 48010 odbył się bez problemów, polecam sklep
2019-10-28
 5/5
Szukałem informacji na forach i poradzili mi nabycie ngk 48042
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.